vineri, 24 octombrie 2008

Sora mea Irina

Azi dimineata pe la ora 8 primeste Bogdan un telefon de la Vasia, cumnatul nostru. I s-a rupt apa sorei mele azi noapte la 3 si acum e la spital asteapta sa nasca. Am emotii. Acum cateva minute am vorbit cu ea si ... in jumatate de ora au zis doctorii ca va naste.Va avea un baiat. Luca.
Este atat de curajoasa. Suporta durerile fara anestezie si a zis chiar ca nu va face epidurala daca nu va fi cazul. Offf.. abia astept sa ma duc la spital.
Spre deosebire de ea, eu am facut epidurala. Nu am simtit nimic la nastere. Poate ca a fost totusi mai bine.
Voi lua si camera foto sa imi pozez nepotul. Am niste emotii... imi vine sa plang. De fericire evident.
Ce minuni putem face noi femeile! Minunea mea doarme acum dupa ce a devorat vreo doua biberoane de lapte de azi dimineata de la 7. Si evident am schimbat-o de vreo 3 ori ca... nu se intelege cu pampersul. Nu vrea sa faca in el ci doar pe langa el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu