marți, 28 octombrie 2008

Lara Maria Duca

25 mai 2008

Minunea noastra, Daria

" Da, mi-am facut blog. Doar ca nu va fi al meu ci al fiicei mele (care in momentul asta sughita din burtica si nu ii convine pozitia lu` mami). Am vrut sa fac un jurnal prima data, dar parca mi se taia mana cand vroiam sa scriu. Sunt constienta ca, atunci cand va incepe sa citeasca, va fi in fata unui monitor (probabil mult mai avansat), si deci, un caiet ingalbenit de vreme nu va prezenta nici un interes pentru ea. In urmatoarele zile voi incerca sa fac un rezumat despre cum ne-am hotarat sa avem un copil. Acum e tarziu si copilul meu vrea sa doarma (ma tot loveste in burtica). "

Da, cam asa arata primul text pe primul blog. Nu am putut sa scriu atunci. Nu imi pot explica de ce. Nu mi se parea real.
Dupa cum ati observat, numele era Daria. A chemat-o Daria vreo 2 luni pana ne-am saturat sa tot auzim acest nume in lungile noastre plimbari prin Mamaia. Apoi ne gandeam la Laura, dupa care Iris. Sunt nume foarte frumoase dar parca nu eram multumita. Idei ne tot veneau dar nu se potriveau cu Duca.
Numele "Lara" l-am ales in ultimele saptamani. Iar Maria, exact inainte sa plece sotul meu la Casa Casatoriilor sa o "inmatriculeze". Maria a fost un compromis pe care l-am facut pentru Bogdan. Toata sarcina m-a batut la cap cu numele "Mara". Si am decis ca o va chema Maria pentru a ii spune si Mara.
Nu cred ca puteam alege nume mai frumoase. Lara Maria Duca.

2 comentarii: