joi, 23 octombrie 2008

De ce citesc blogurile alaturate?

Pentru ca ma tin in "priza". Fiind in concediul de maternitate si avand un copil atat de linistit, cateodata chiar ma plictisesc.
De aceste bloguri am aflat de la sotul meu, care a devenit un impatimit cititor. Recunosc ca este mult mai sanatos sa citim o carte, dar... sa fim seriosi, petrecem o gramada de timp in fata calculatorului incat "nu mai avem timp" si de citit. Prostii. Avem o gramada de timp la dispozitie pe care il aruncam pe prostii gen jocuri sau filme de 2 lei. Poate nu ati observat dar ultimul film bun pe care l-am vazut a fost acum vreun an. Ma refer bineinteles la ultimele aparitii.
Si sa revin la motivatia mea de a citi aceste bloguri. Despre pitzipoance si cocalari poate ati auzit si imi intelegeti curiozitatea de a vizita aceste site-uri. Sunt niste specimene pe care le vedem in fiecare zi pe strada, la magazin, in mall sau chiar la locul de munca. Nu ne deranjeaza neaparat prezenta lor, cat ne supara narcisismul de care sufera. Aceste persoane isi fac poze cu telefonul in oglinda in timp ce asculta manele.
Dono si Zoso scriu despre intamplarile de care se lovesc zi de zi si care, culmea, ni s-au intamplat cel putin o data.
Iar curvette este o prostituata de lux (sau cel putin asa scrie) care duce o viata cum nu am mai auzit si intalnit pana acum. Ceea ce o face foarte interesanta. Este altceva. Nu intr-un sens bun dar nici rau. Este treaba ei ce face in viata. Am citit blogul ei intr-o seara de la cap la coada deoarece nu ma puteam dezlipi din fata calculatorului.

Toate aceste lucruri ma inspaimanta deoarece am un copil care va trai in preajma pitzipoancelor si a cocalarilor, daca nu cumva va fi mai atrasa de partea aceea decat de ce o vom invata noi ca este bine si corect. Ma gandesc cu groaza la ziua in care voi trebui sa ii fac observatie referitor la felul cum se imbraca sau la atitudinea pe care o afiseaza. Asta este frica noastra, a parintilor. Nu spun ca am fost copii exemplari, dar totusi am stiut cum sa ne imbracam si cum sa ne afisam in societate.
Va recomand blogurile numai in cazul in care nu aveti altceva mai bun de facut.

Un comentariu:

  1. Haideti in Canada ... si scapati de toate astea :)
    Multa sanatate Larei ... este o dulce!
    Salutari si mult succes, chiar ca nu am mai vorbit cu Bogdan de mult timp ... si daca va ganditi la propunerea mea, eu is aici .. :)
    Noua ne e tareeee bineee :)
    Razvi

    RăspundețiȘtergere