joi, 30 octombrie 2008

Plimbare printre masini

Azi ne-am plimbat. A fost foarte frumos afara si era pacat sa ratam ocazia. Ii place cand ne plimbam. Adoarme imediat.
Ce ma deranjeaza foarte tare cand iesim sa ne plimbam este nesimtirea unora care parcheaza masinile pe trotuar. Nu mai stiu numarul exact al masinilor pe care le-am zgariat. Evident ca nu vor sesiza. O zgarietura nu ii doare asa rau. Asa ca azi mi-am pus imaginatia la contributie si am gasit metode mai drastice. De exemplu, cum ar fi sa se trezeasca cu un far spart sau cu pozitiile faramate? Ar fi ideala lectia. Apoi m-am gandit cum as putea face asta. Pai... inca ma mai gandesc deoarece nu este elegant sa umblu cu ciocanul in geanta. Dar sunt sigura ca voi gasi in geanta mea (care de obicei este atat de mare incat incape si chiuveta si aici il citez pe Bogdan) ceva destul de dur pentru a pune planul in aplicare. Deci, va rog din suflet, daca cititi acest blog, nu va parcati masinile pana in boscheti. Nu se stie pe unde ma voi plimba maine.

5 comentarii:

  1. Hm.. stii ca blogul tau poate fi trimis la politie, constituind chiar dovada infaptuirilor de infractiuni, si este de ajuns sa se faca o singura plangere, cu un printscreen de pe blogul tau. Si dupa aceea nu mai contează ce masini ai zgariat si cate, caci insuşi acest articol este luat ca o marturisire a intentiei de a comite o infractiune si chiar de amenintare. Asa ca spor la vanatoare si ia-ti bona pentru aia mica, in caz ca o sa faci cateva zile de inchisoare.
    Si inca o chestie.. este foarte elegant pentru o doamna cu un copil in carut sa avarieze automobile pe strada. Sotul tau probabil ca e mandru.
    O solutie fiabiala ar fi sa faci niste autocolante cu "parchez ca un bou" sau ceva asemanator si sa le lipesti pe bara din spate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate imi dau seama, tu chiar ai luat ca atare tot ce am spus. Pacat! Puteai arata mai mult simt al umorului, cum fac si eu de altfel in acest blog. Daca ma cunosti, sti foarte bine ca nu as putea face lucrul acesta. Iar daca nu ma cunosti, inseamna ca esti unul sau una din aceia care parcheaza masinile pe trotuar pana in boscheti. Spor la parcat! Eu zic sa iti faci casco.
    (stiu si eu de autocolantele mentionate dar nu dau banii pentru prosti)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunt unul dintre aceia care parcheaza pana in "boscheti", si eu am probleme cu cei care parchează aiurea, dar mi se pare o metodă cam la fel de prostească a ta şi chiar primitiva, la fel ca si a celora care parcheaza astfel. O educatie nu se creaza asa, cu dinte pentru dinte... se practica niste amenzi atat pentru parcari aiurea, dar mai grave sunt cele pentru cei/cele care avariaza masini, asa ca tot nu o sa scapi sa dai bani pentru prosti.. Si cine stie.. poate ai avea chiar ghinionul sa fii zarita de vreun proprietar mai corpolent si mai saritor la bataie, asa. Cat despre simtul umorului... nu mai incerca sa o dai de gard, ca articolul chiar nu a fost scris in gluma, ci plin de frustrari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt curioasa daca mai exista politist in Romania care sa se ocupe atat de amenzi pentru parcari nepermise, cat si de cei care vandalizeaza. Se pare ca esti naiv sau naiva.
    Oare cum mi-ar sta mie sa incep sa sparg farurile masinilor?
    Oare cata minte trebuie sa ai sa crezi asa ceva? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. aaa.. pai ce nu spui la intrare sa nu credem nimic din ce spui? de fapt esti barbat si esti gay, dar iti place sa te prefaci ca esti o mamica, sau cum? mea culpa, domnule... carry on. Oricum nu ma mai voi obosi sa iti raspund la comentarii ulterioare, ori sa continui a-ti mai comenta, caci am decis ca e pierdere de timp. N-ai cu cine, dom'le, n-ai cu cine

    RăspundețiȘtergere