joi, 6 noiembrie 2008

O scumpa si dulce fetita

Tocmai am terminat de facut baita la copil. Acum doarme. De fapt, adormise aproape in cadita. Ii place in apa calda. Conditia este sa vorbesc cu ea si sa ii spun cat de frumoasa si cuminte este.
I-am facut baie singura in seara asta. Ne-am inteles de minune. Probabil fiindca era aproape satula si singurul inconvenient a fost ca am trezit-o din somn. Dar s-a purtat exemplar ca de fiecare data.
Ma uit la ea si nu imi vine sa cred ce am facut. Cateodata mai visez ca este inca in burtica si da din picioruse. Intr-o noapte chiar am visat ca imi tineam mana pe burta si ea misca. A fost atat de real!
Si cand ma gandesc ca la inceputul sarcinii eram convinsa ca va fi baiat. Probabil din cauza lui Bogdan care imi implantase in cap ideea ca el numai baieti stie sa faca. Fericirea a venit cand eram in a 16-a saptamana si mi-a zis doctora ca intre picioare ar fi trebuit sa ii atarne ceva dar... nu ii atarna nimic. A fost singura data cand nu a venit cu mine Bogdan. Imi venea sa plang de fericire. Stiam ca orice ar fi fost trebuia doar sa fie sanatos. Dar in sufletul meu imi doream o fetita. O scumpa si dulce fetita. Se pare ca cineva acolo sus mi-a ascultat gandurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu