joi, 20 noiembrie 2008

Botezul

Ne-am botezat copilul sambata. A fost atat de vesela si cuminte. La biserica a plans putin atunci cand a luat-o preotul sa o scalde. Dar s-a razbunat si l-a apucat de barba. Nu intelegea ea de ce, dupa baie, nu i se administreaza obisnuitul biberon cu laptic. Si a mai plans putin. Apoi a urmat impartasania. A sorbit dintr-o suflare vinul si a incetat cu plansul.
Mai erau doi copii la botezat dar... a mea a fost cea mai cuminte. Si cea mai frumoasa evident. Petrecerea a fost la soacra mea acasa. De fapt a fost mai mult o reuniune de familie. Vedeta mea mica a dormit in cea mai mare parte a timpului. Era obosita dupa atata agitatie.
A fost imbracata ca o printesa. O rochita crem, balerini si caciulita cu broderie. Ca sa nu mai spun de pernuta, plapumioara si prosop care aveau in colt tesute cu fir auriu Lara-Maria. Lumanarea este o minunatie cu trandafirasi si margarete naturale. Botezul asta a fost un vis.
Cu ocazia asta ne-am hotarat sa ii botezam copilul sorei mele mai mici, Monica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu