duminică, 26 aprilie 2009

Cu ceapa în mână

Azi am fost la bunica mea în vizită. A împlinit o vârstă. Nu contează cât, important este că ne bucură clipele. Lara a făcut repede inventarul persoanelor din casă, apoi verişoara mea, Anca, a luat-o să o plimbe până în dormitor să îi arate inestimabila operă de artă, carpeta înrămată cu răpirea din serai. La vederea tabloului, Lara a început să plângă. Şi pe mine mă apucă plânsul când mă uit la tablou, deci o înţeleg perfect. Toate bune şi frumoase, o potolesc, după care mergem în bucătărie să păpăm. Laura, mătuşa mea, s-a oferit să o ţină cât înfulecam eu. Lara era încă mârâită. A fost în culmea extazului în schimb când a văzut ceapa verde. Şi hai să vedem cum reacţionează. Concluziile le trageţi voi din pozele următoare (ne cerem scuze dar sunt făcute cu telefonul).

26042009

26042009(001)

26042009(003)

26042009(004)

26042009(005)

2 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca in primul rand si in al doilea rand bine ai zis, ca esti multumita ca nu ai dat peste alt barbat. Un copil mereu iti lumineaza viata. Sa fiti fericiti si numai bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa cresti mare si sa o bucuri pe mami si pe buni.

    RăspundețiȘtergere